E2M

Yes, det testade vi för första gången idag och jag GILLADE det! Men vi tar det i vanlig ordning så ni känner igen er när ni läser 🙂

E2M är every two minute, man börjar om varannan minut helt enkelt. Så på det sättet kan man förtjäna sig lite vila och hålla helt sjukt tempo igenom hela passet.

Har slutat med drinken innan passet nu och håller på att experimentera lite med vad och hur mycket jag ska äta till frulle. Så idag blev det ägg, banan, vatten och BCAA. Vad laddar ni med? Susanne kört helt naken höll jag på skriva 😉 men menar förstås helt utan något innan. Okej jag tvingar i henne BCAA men det är ju inget.

Styrka: Front squat 3121 3,3,3,3,3
30,40,50,60 och 70kg – Marcus sa till mig att puta ut med rumpen när jag går ner mot bottenläget för jag vill gärna dra in den och böja ryggen. Och gissa om det blev bättre? Yes.. Nu börjar det närma sig bra front squat.. Tror jag

Metcon: E2M 10 varv av:
5st KB Thrusters 18kg (körde 16kg första 3 varven)
7st Pull ups
9st Boxjumps

Härligt pass, är skitnöjd med det och känslan från i onsdags när allt bara stämmer var med mig idag igen. Nu var det min tur att vara in THE ZONE haha.. Sen att man kör med världens bästa grupp som ger så himla mycket energi gör det inte sämre!

Ikväll kommer Susanne hem sent och ibland är det tufft vad man egentligen ska äta till middag.. Så jag fick offra mig att äta detta..

20130503-200842.jpg Heeelt OK med lammleg och squash, tack crock-poten.

Sköt om er och glöm inte av att njuuuuta
/Martin

Print Friendly

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *